sunnuntai 3. kesäkuuta 2012

Lisää ihania hääpukuja...

Montakohan kertaa olen seikkaillut netissä etsien ihania pukuja...
Niitä on tuhansia! <3
Malli sinänsä on varmasti jotakin mitä olen jo aiemmin linkittänyt kuvina, mutta ajatuksissa on ollut myös jokin musta yksityiskohta...

Mustaa pitsiä? Mustaa kirjailua? Helmassa mustaa tylliä? Musta olkain? Hmm... olen googletellut nimenomaan musta-valkoisia hääpukuja ja löytänyt ihania morsiuspukuja, joissa on jokin minua miellyttävä yksityiskohta. Puvut kokonaisuutenaan ei välttämättä ole se minun juttu, mutta niissä on sitä jotain mitä etsin. Ehkä hankinkin "melkein unelmien puvun" ja lopuksi teetän ompelijalla haluamani yksityiskohdat ja sitä kautta saan juuri sen puvun.


Tässä on ihastuttavaa mustaa pitsiä yläosassa, erityisesti toispuoleinen hiha viehättää...


ja tässä upea yksityiskohta vyötäröllä...


... miehustassa mustaa...



ja tässä mustaa olkaimesta helmaan saakka.

Voih... tässä alimmassa on ihastuttava olkain, josta olenkin alkanut haaveilemaan. Myös toiseksi ylimmässä kuvassa vyötäröllä oleva "korsettimainen" ykstyiskohta on todella kaunis. Ehkä näistä vielä kehittelen minun näköisen yksityiskohdan ja hankin juuri sellaisen puvun. Onneksi on vielä runsaasti aikaa pohtia asiaa!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti