tiistai 15. tammikuuta 2013

Ensimmäinen hääuni

Sitä sanotaan, että unet pohjustavat johonkin tulevaan asiaan tai prosessoivat jo mennyttä asiaa.
No, ilmoillahan on tietenkin paljon kaikkea mahdollista häihin liittyvää, jotka tietyllä tavalla jännittävät minua ja aiheuttavat jopa pienenpientä stressiä (ei kuitenkaan toistaiseksi mitään kovin suurta).
Jännitänköhän/stressaankohan alitajuntaisesti enemmän kuin tiedostan, koska näin ensimmäisen hääuneni, joka kaiketi (?) jotenkin valmistaa minua tulevaan suuren päivään näyttämällä "worst case scenario"-unia?


Uni oli epäselvä ja lyhyt, mutta kuitenkin painostava.
Ihmisiä vilisi kamalasti. Paikalla olivat myös kaasoni joita en nähnyt, mutta tiesin heidän olevan lähistöllä. Ympärilläni oli hirmuinen häsellyt, ihmiset juoksivat ja puhuivat kovalla äänellä, joku jopa käskytti jotakuta toista tekemään jotain (en tiedä mitä). Ykskaks alettiin tekemään jotakin, josta koko ajan mietin, etten halua tehdä, en halua, en halua.... (jälleen jäi epäselväksi mitä)!

Yhtäkkiä herään sanoen "MULLAHAN ON POLTTARIT". Tilanne oli häkellyttävä koska tajusin todellakin puhuvani unissani ja vieläpä istuvani sängyllä. Kuinkahan paljon olin mahtanut höpistä unissani tai myllätä lakanoissa?

Jälkeen päin uni on naurattanut, mutta myös herättänyt ajatuksen, että minullahan tosiaan on joskus polttarit. Todellisuudessa en ole jotenkin suonut ajatusta koko polttareille, koska olen ajatellut, että sehän ei ole minun hommiani, vaan kaasojen.
Jos joku kaasoista tätä lukee; luotan teihin ja teidän kykyyn tietää mistä tykkään ja mistä en! <3



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti